ZWROT TOWARU
Na zwrot towaru przysługuje Państwu 14 dni od daty zakupu.
Odsyłane produkty należy zabezpieczyć przed transportem, zapakować wraz z dokumentem potwierdzającym zakup, oraz formularzem zwrotu.
Odsyłany produkt nie może być uszkodzony i użytkowany. W innym przypadku produkt zostanie do Państwa odesłany — koszty związane z wysyłką ponosi klient.
Jeżeli klient nie posiada potwierdzenia zakupu, prosimy o wysłanie nam numer zamówienia na adres e-maila, następnie odnajdziemy Państwa dokument.
Zwrot środków zostanie zrealizowany tak szybko, jak to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Zwrot towaru oraz reklamacje prosimy przesyłać na adres sklepu:
IQ Systems Group Ewa Różycka, ul. Marywilska 22, 03-228 Warszawa
REKLAMACJA TOWARU
Na reklamacje towaru przysługuję Państwu 24 miesiące od daty zakupionego towaru.
W przypadku uwzględnionej reklamacji (zależnie od przypadku), możemy zaproponować: wymianę na nowy produkt, zwrot środków.
Reklamowane towary należy zabezpieczyć przed transportem oraz zapakować z dokumentem potwierdzającym zakup, oraz formularzem reklamacji.
Pobierz formularz reklamacyjny
Jeżeli klient nie posiada potwierdzenia zakupu, prosimy o wysłanie nam numer zamówienia na adres e-maila info@iqbuy.pl, następnie odnajdziemy Państwa dokument.
Podczas składania reklamacji, oferujemy bezpłatny odbiór towaru, tj. nadanie kuriera i darmową wysyłkę zwrotną. Wystarczy, podać Nam dogodny dla siebie adres do odbioru.
Nie przyjmujemy paczek za pobraniem, a także nie zwracamy środków za wysyłkę do nas reklamowanego produktu.
Zwrot środków zostanie zrealizowany tak szybko, jak to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Warunki reklamacji produktów wysłanych za granicę ustalane są indywidualnie z Klientem