ZWROT TOWARU
Masz 14 dni od daty zakupu na zwrot towaru. Aby dokonać zwrotu, zabezpiecz produkt na czas transportu, zapakuj go wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz wypełnionym formularzem zwrotu. Dbamy o to, aby proces zwrotu był jak najprostszy i przejrzysty.
Odsyłany produkt musi być w nienaruszonym stanie i nie może nosić śladów użytkowania. W przeciwnym razie odeślemy go do Ciebie, a koszty wysyłki poniesie klient. Jeśli nie posiadasz potwierdzenia zakupu, wystarczy, że wyślesz nam numer zamówienia na nasz adres e-mail. Na tej podstawie odnajdziemy Twój dokument zakupu.
Zrealizujemy zwrot środków najszybciej, jak to możliwe, jednak nie później niż 14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej.
Zwrot towaru oraz reklamacje prosimy przesyłać na adres sklepu:
IQ Systems Group Ewa Różycka, ul. Szarych Szeregów 5, 05-110 Jabłonna
REKLAMACJA TOWARU
Masz prawo do reklamacji towaru przez 24 miesiące od daty zakupu. W przypadku uznania reklamacji, w zależności od sytuacji, możemy zaoferować wymianę na nowy produkt lub zwrot środków. Reklamowany towar zabezpiecz na czas transportu i zapakuj go wraz z dokumentem potwierdzającym zakup oraz formularzem reklamacji.
Pobierz formularz reklamacyjny
Jeżeli klient nie posiada potwierdzenia zakupu, prosimy o wysłanie nam numer zamówienia na adres e-maila info@iqbuy.pl, następnie odnajdziemy Państwa dokument.
Podczas składania reklamacji oferujemy bezpłatny odbiór towaru, w tym nadanie kuriera i darmową wysyłkę zwrotną. Wystarczy, że podasz nam dogodny adres do odbioru. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem i nie zwracamy kosztów wysyłki reklamowanego produktu do nas. Zwrot środków zrealizujemy najszybciej, jak to możliwe, jednak nie później niż 14 dni od otrzymania przesyłki. Warunki reklamacji produktów wysyłanych za granicę ustalamy indywidualnie z klientem.